Jak si představujeme velký obchod?

Velký obchod nelze udělat s "malým" klientem.
 
Velký obchod prostě odpovídá velikosti potřeb a možností klienta.
 
Proto se zaměřujeme na majitele firem a jejich rodiny. Tyto osoby mají obvykle majetek v řádu desítek až stovek milionů Kč, pravidelný měsíční rozdíl mezi příjmy a výdaji mají v desítkách tisíc Kč.
 
Pokud pomineme jejich potřeby čerpat cizí zdroje formou třeba hypoték na nové bydlení, nebo neživotní pojištění (ochrana majetku a odpovědností), pořád zbývá velký prostor pro jejich ochranu příjmu a budoucího příjmu a samozřejmě i pro ochranu budoucí životní úrovně v důchodovém věku. To obvykle optimalizujeme.
 
Náš finanční poradce si u jediné takové rodiny může velmi vydělat.
 
Provizní příjem dosažený etickou cestou v jediné rodině je značný, při současném použití velmi nízkých sazeb poplatků.  Dlouhodobý prospěch klienta je pak o jeden řád, ale spíše o dva řády vyšší, než jsou poplatky, které generují provize. Ukážeme vám příklady takových klientů, s produkty i provizemi z nich. Znamená to, že naše služba je na jednotku finančního toku pro klienty mnohem levnější, než u konkurence.
 
 
Na velký obchod si netroune drtivá většina poradců na trhu. Současně platí, že k velkému obchodu klienti nepouštějí takové poradce, kteří je nezaujali.